4 Kasım 2010 Perşembe

denk geldim bunlara

m'e ithafen,

geceye uzanmış bakınıyor gözlerim
beraber yaşanmışlığıyla geçmişin kokusu,
sana dair
oysa kırlarda hep çiçek kokusu olur özlem dolu

biliyorum ki tarih hep yazar
senin söyleyemediğin kelimeleri
kazır zihnime acı bir melodi gibi

bir terkedilişin kalıntısı bendeki dokunuşun
harabe olmak ise bana bırakılmış tek mısra karanlıklarda

koralp
15 haziran 2008
00:59
adana


ne de güzel savrulur saçların rüzgarda
sen salınıp dolaşırken kaldırımlarda

05 eylül 2008
bursa


kim bilir kanatlanabilirim bir gün
olabilir bu, gidebilirim
gelebilirim soluğuna
anlamsızca da olsa
dokuna
saçına
bakışlarına

durduk yere beni görürsün karşında

ve kim bilir
durduk yere de değildir
seni sevişim bu yaz mevsiminde

koralp
15 temmuz 2009
12:30
bursa

Hiç yorum yok:

renk

bir renk düşün içinde olmadığın sokaklarında yürümediğin söyle bana, bulabilir misin? aldığın nefesin sebebi olur mu? gözündeki bakışta...