13 Temmuz 2009 Pazartesi

dalgınım

daha bir dalgın
bir vurgun
düşünceliyim bugün

düşünüyorum
özlüyorum yaşayamadıklarımı
hiç olmayanları
olmasını isterken
burada
şimdi
olmayanları
kim bilir ne zaman olur
aynı anda
aynı duyguyu yaşamayı

sonradan karşılaşmışlığımı
ve şaşırıyorum
sanki sonra olmamış gibi
ama hep
sonmuş gibi
solmuş gibi
sen gibi
ben olamamış belki
kuytu bir duvar dibi
yazı
sıva
çatlak bir karalama

toprakta anlatılır
yağmur düşer
kokusu çıkar
dalgınlığımla ben o kokuya
bırakırım
ken-
di-
mi
ama
bilemiyorum olabilir
mi
olamaz mı
bu zihnimdeki
umut
hayal

bana

sana



dalgınım bugün

oldukça

ve bu çok fazla



koralp

13 temmuz 2009

13:01

bursa

Hiç yorum yok:

renk

bir renk düşün içinde olmadığın sokaklarında yürümediğin söyle bana, bulabilir misin? aldığın nefesin sebebi olur mu? gözündeki bakışta...